Płaski brzuch

Nasza figura mogłaby być „idealna” gdyby nie taki czy inny jej mankament. Czasami jest to zbyt duży biust, grube uda czy brzuch, na którym nagromadziło się trochę fałdek. Niepotrzebnie wpadamy w panikę. Należy się spokojnie zastanowić co i jak poprawić aby czuć się komfortowo.

Bardzo często przyczyną odkładania się tłuszczu na brzuchu jest stres. Trzeba więc zadbać nie tylko o efektywną dietę, ale zastanowić się jak uporać się ze stresem, który jest tego przyczyną. Należy umieć odpowiednio zrelaksować się i zastosować pewnego rodzaju triki dietetyczne. Nic jednak nie przychodzi łatwo. W uzyskaniu potrzebnego efektu należy uruchomić silną wolę i mocne postanowienie „poprawy”, a więc trzymać się narzuconych sobie zasad.

Należy pamiętać, że nic nie da katowanie organizmu przez „głodówkę” czy stosowanie cudownych specyfików odchudzających, typu koktajl Simplic – https://kreatywnieproste.pl/simplic/ . Zbyt mała ilość dostarczonych kalorii spowoduje schudnięcie, ale po pewnym czasie organizm broniąc się spowalnia przemianę materii, co nie daje nam zadowolenia w uzyskiwaniu efektu diety. Należy unikać tzw. „wilczego głodu”. Trzeba jeść pięć posiłków dziennie stosując między nimi przerwy minimum 2 godzinne. Ważną sprawą jest aby nasz organizm dostawał około 1200 kcal. dziennie. Jeżeli już osiągniemy efekt jaki sobie założyliśmy to należy bardzo stopniowo i przez dłuższy okres czasu podnosić kaloryczność pożywienia, tak aby w końcowym efekcie dojść do 2000 – 2300 kcal. na dzień.

Nie należy zapominać również o odpowiednich ćwiczeniach na „płaski” brzuch.

Nie zawsze uda się „oszukać” organizm od uczucia głodu dostarczając mu coraz mniej kalorii. Można więc zastosować chudą przekąskę. Mogą to być warzywa, sok warzywny, chudy nabiał itp.

Co zrobić gdy uwielbia się słodycze? Czasami można oszukać łaknienie przez zjedzenie kostki gorzkiej czekolady, arbuza, parę suszonych śliwek czy moreli.

Nawet najmniej restrykcyjna dieta narzuca pewnego rodzaju ograniczenia. Na pewno trzeba zapomnieć o potrawach ciężkich, smażonych, zrezygnować z fast foodów i zdecydowanie mniej solić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *